Theatervorstellung/gledališka predstava AS-LAS-GLAS

Das Theater Rampa gastierte in unserer Schule. Die Schauspielerin und ehemalige Schülerin unserer Schule   Johanna Hainz und der Schauspieler Aleksander Tolmaier begeisterten unsere SchülerInnen mit dem Kindertheaterstück AS-LAS-GLAS (Konzept und Regie Alenka Hain). Es ist eine Geschichte über Freundschaft, mit der Julija und Mitja sogar in zwei Sprachen, Deutsch und Slowenisch, eine Verbindung finden und uns lehren, dass wir nicht immer das Trennende, sondern vielmehr das Gemeinsame suchen sollten.

Gledališče Rampa nas je obiskalo. Igralka in nekdanja dijakinja naše šole Johanna Hainz in igralec Aleksander Tolmaier sta naše učence in naše učenke navdušila z otroško gledališko predstavo AS-LAS-GLAS (koncept in režija Alenka Hain). Je zgodba o prijateljstvu, s katerim Julija in Mitja najdeta vez tudi v dveh jezikih – v nemščini in slovenščini.  Uči nas, da ne smemo vedno iskati tistega, kar nas ločuje, temveč tisto, kar imamo skupno.