Mit Schulsportgütesiegeln in Gold ausgezeichnet

Die Schulsportgütesiegel werden seitens des Bundessministeriums für Bildung, Wissenschaft und Forschung an Volksschulen, Sonderschulen, Mittelschulen, Polytechnische Schulen, Allgemeine Bildende Höhere Schulen, Berufsbildende Mittlere und Höhere Schulen vergeben. Ausgezeichnet werden dabei Schulen, die besondere Akzente in den Bereichen Sport und Bewegung setzen und entsprechend vielseitige Sportmöglichkeiten anbieten. Wir wurden mit dem Schulsportgütesiegeln in Gold ausgezeichnet und sind sehr stolz darauf!

Podelitev šolskega športnega znaka kakovosti v zlati barvi

Znak kakovosti šolskega športa podeljuje Zvezno ministrstvo za izobraževanje, znanost in raziskave osnovnim šolam, posebnim šolam, srednjim šolam, politehničnim šolam, srednjim šolam, srednjim poklicnim in višjim šolam. Priznane so šole, ki dajejo posebne poudarke na področju športa in gibanja ter ponujajo široko paleto športnih možnosti. Dobili smo znak šolske športne kakovosti v zlati barvi in ​​smo nanj zelo ponosni!