10-Jahreszeiten-Hecke | Živa meja10ih letnih časov

Im Rahmen des Projekts „Blühendes Unterkärnten“ der LAG Regionalkooperation Unterkärnten, hatten wir im Herbst die Möglichkeit eine 10-Jahreszeiten-Hecke, gemeinsam mit Frau Manja Kampuš BA, auf unserer Schulwiese zu pflanzen. Nun besuchte uns die engagierte Umweltschützerin wieder erzählte unseren Schülerinnen und Schülern alles über die junge Hecke und welche Besucher wir in Zukunft in unserm Garten erwarten können. Wir freuen uns schon sehr auf alle Kriechtiere und Vögel.

V okviru projekta »Cvetoča Spodnja Koroška« ,regionalnega sodelovanja  Spodnja Koroška, smo imeli možnost skupaj z gospo Manjo Kampuš nasaditi na šolskem travniku nekaj grmov. Sedaj nas je zavzeta okoljevarstvenica ponovno obiskala in našim učencem povedala vse o mladi živi meji in katere obiskovalce lahko pričakujemo na našem vrtu v prihodnje. Veselimo se vseh plazilcev in ptičk.